Amatőrfutó leszek

Amatőrfutó leszek

(18+) Mit okoz, ha kiáll egy betonvas a híd járdájából és nem veszem észre?

2018. április 11. - riel

Elindultam ma futni a Diósgyőri vár felé, amerre tavaly többször is elkocogtam és hát nem jutottam el odáig.

A vár felé vezető úton van egy híd, aminek a járdájából kiáll egy kb. 30cm hosszúságú és 5mm átmérőjű betonvas, de nem vettem észre.

És az eredmény:

20180411_184137.jpg

A bal kezem

20180411_184143.jpg

A bal karom

20180411_184204.jpg

A bal térdem

20180411_184152.jpg

A jobb csuklóm

Ezen kívül az arcomon és a jobb karomon is van egy zúzódás, de nem tudom meggyőzni a blogmotort, hogy ne fektetve akarja betenni az álló képet, így azt kihagyom végül. Az esést a jobb vállammal tompítottam, hogy kevsbé essek az arcomra. A vállam csak piros, meg az izom érzi, hogy kapott.

Tanulság?

Van.

Még ha sík is a terep, mert aszfalton megyek futni, akkor is oda kell nézni a lábam elé, ami terepen ugye evidens.

Meg ugye Magyarországon vagyunk, bármi megtörténhet.

Ha statisztikai szempontból nézem, akkor jól állok eddig, mert közel 2000km alatt még egy fenékreülés sem történt eddig, nemhogy elbotlás.

Szóval csak óvatosan!

Ja és hogy más ne járjon így, írok a polgármesteri hivatalnak, hogy ugyan legyenek már olyan szívesek levágatni.

Ha lenne akkus sarokcsiszolóm, már nem lenne ott...

UPDATE: még aznap írtam a polgármesteri hivatalnak, hogy balesetveszélyes járda van a Muhi utca hídján és néhány nappal utána jártam arra, de akkor még ott volt a vas. Azóta nem jártam arra...

20180414_113146.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfutoleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr1713827274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása