Amatőrfutó leszek

Amatőrfutó leszek

Mi köze van a mononukleózis infectának a Bükk hegyi maratonhoz?

2017. június 06. - riel

Hát csak annyi, hogy ő lesz az útitársam a versenyen.

Még jó, hogy csak 10,5km-re neveztem be, mert a kispajtásom szabotál ahol tud.

A halál szele című írásomban, amiben infarktust vizionáltam magamnak majd' egy hónapja és az egyik megoldatlan rejtélynek gondoltam, kiderült, hogy ez a neve: mononucleosis infectiosa.

Kis genya vírus a herpeszek családjából és nagyjából bármilyen tünetet képes okozni.

Eddig ezekhez volt szerencsém:

- fejfájás napokig (mikor nekem sosem szokott lenni)

- szédülés

- torokfájás

- szivritmuszavar

- erőtlenség

- nyirokcsomó duzzanat

- székrekedés (ez és a következő valszleg a máj megtámadása miatt)

- étvágytalanság

- hőemelkedés

- lép megnagyobbodás (már újra befér a bordáim alá, hurrá!)

- has körfogat növekedés (fel vagyok püffedve, pedig a széklet téma már rendben van)

- tegnap reggelre pedig a jobb szemem akkorára püffedt, mint egy igazi alkoholistának, aki számolatlan liter bort bír leereszteni a torkán két eszméletvesztés között a kannásból

Igaz még van majdnem két hét a versenyig, addig bármit megtámadhat, amivel eddig nem foglalkozott, hogy teljes legyen a kép, így akár az is meglehet hogy ott sem leszek a versenyen. (nem viszem a kis mocskot kirándulni)

Elképesztő mire képes és rövid idő alatt mit lebír rombolni, amit aprólékosan építgettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfutoleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr6412568759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása