Amatőrfutó leszek

Amatőrfutó leszek

Csak pár másodperc a meghalásig

2017. április 06. - riel

Mivel itt van az órám és ismerkedek vele, meg a Garmin Connect webes felületével és szolgáltatásaival, ezért kíváncsiságból tettem ma egy próbát a pulzuszónás edzéssel és meglepő felfedezést tettem.

Gyakorlatilag a max. pulzust alapul véve az 50%-tól a 100%-ig tartó tartományt 5 egyenlő részre osztja és a 91-100% pulzusért leszidás jár, mert túltoltam és veszélyes is lehet, ha nem regenerálódok eleget. Amiről viszont nem mondja meg, hogy szerinte mennyi az elég. (azt csak néhány újabb óra tudja megmondani, de ez még nem)

Viszont most úgy, állítottam be az órát, hogy benne maradjak a 81-90%-os, azaz 4-es tartományban és a végén virtuálisan vállon veregetett a Connect, hogy jól csináltam, komoly fejlődési lehetőség van benne. 

 aerob_4_4.png

Na és a felfedezésem:

A meghalós - ami csövön kifér - és a 90% körüli pulzussal futott tempó között alig pár másodperc van kilométerenként, úgyhogy nem éri meg a határt feszegetni edzés közben. Versenyen természetesen más a helyzet, ott úgyis mindenki mindent belead, ha úgy van.

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfutoleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr2112404533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása