Amatőrfutó leszek

Amatőrfutó leszek

Állapotjelentés

2016. október 24. - riel

UPDATE lent!

 

Álmomban futottam. 

Pályán. Sokan voltak körülöttem akik szintén futottak és álmomban sokakat ismertem is közülük.

Jó volt.

Úgy látszik most csak ez jutott nekem.

2 héttel a Bükkös futás után, egy nappal a Barátság maraton után.

A Bükk után az ízület macerák előjövetelével nem futottam, aztán vasárnap mentem egy rövid kocogósat, hogy barátkozzak a kölcsönkapott Garmin 910XT-vel, de helyzet tovabbra sem volt jó.

Nem tudtam hova tenni a dolgot. Oké, hogy ha túlerőltetem a dolgot, akkor azt a térdem bánhatja, de nem éreztem erőltetettnek. Persze ettől még lehetett az.

A fura az, hogy mintha valami ízületi gyulladás cunami söpört volna végig rajtam. Ropogott másfél hétig a bal oldalon a csuklóm, a vállam, a térdem, a csípőm és ezeken kívül még a gerincem is. Fájdalom nem volt, csak éreztem és hallottam az ugrásokat.

Megfáztak volna?

Amit csak pénteken realizáltam az az, hogy bal oldalon nincs a helyén a csípőm. Belenéztem a tükörbe és megakadt a szemem a csípőcsontomon, hogy bal oldalon centikkel lejjebb van, mint jobb oldalon. Volt már ilyen régen, csontkovács visszaugrasztotta.

Azóta én is tudom a mozdulatsort, amivel a helyére megy. (nagyon széles terpesz és mélyre hajolgatás, egészen a sarkaimat összekötő képzeletbeli vonal mögé nyújtózkodni az ujjaimmal) Megcsináltam, roppant, jobb lett, de valószínűleg sokáig volt rossz pozícióban, mert nem lett minden azonnal problémamentes.

A bal csípőmet időnként még éreztem, hogy ropog, a bal térdem pedig néha kattog.

A térdkattogás akar elmúlni a legnehezebben, így tegnap a Barátság maratont kihagytam. Nem lett volna jó ráterhelni a még helyre nem jött térdre.

Nagyon készültem rá, nagy tervem is volt vele, hogy az eddigi legjobb időmet összehozzam és nagyon nehéz volt elengedni.

Szombaton még felvettem a rajtszámomat, hátha csoda történik vasárnapig, de nem történt.

Maradt az álmomban futás.

Most már csak az zavar, hogy 2 hét alatt csak az órapróbálgatós 6.5km lett, az sem biztos, hogy kellett volna, bár érzésre nem rontott a helyzeten. Mi lesz így az erőnléttel?

Persze igazságtalanság lenne azt állítani, hogy nem javul a helyzet, a szervezet dolgozik az ügyön, mert a felsorolásból már csak a bal térdem nem kerek, de vajon mikor mehetek?

Vajon a jobb lábon hordott kompressziós harisnyának nincs köze a dologhoz?

Azért mégiscsak aszimmetria a mozgásra nézve.

 

UPDATE!

Ahogyan próbálgattam, hogy milyen pozícióban a legrosszabb a térdemnek és az jött ki, hogy akkor, ha a térdemet hátrafelé akarom berugózni, mint egy strucc, hirtelen megvilágosodtam, hogy ugyanezt éreztem a Bükkben egy rossz lépesnél.

Már lefelé jöttem, amikor autó jött felfelé és ahogyan a padkára húzódtam - ami csupa öklömnyi kavicsból állt - volt egy rosszul sikerült lépésem, amikor előbb értem talajt, mint vártam és még nyújtva volt a térdem. A térdem hátrafelé akart berugózni és mivel nem tudott, ezért a csípőmnek is odavágott.

Nem volt fájdalom, inkább csak kellemetlenül ért, így futottam tovább.

Ennek a rossz lépésnek iszom most a levét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorfutoleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr2111814707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása